
xa0چند سال باید بگذره تا هدیه ای که دوست داشتی به دستت برسه، یا حتی خودت برای خودت تهیه کنی؟ این یکی از همون هاست:قیچی باغبانیxa0xa0...
ادامه مطلب
xa0 از یه سنی که بگذره، حداقل خودم اینطوری ام، کم کم حس می کنی که هیچ حس جدیدی رو تجربه نمی کنی! تمام این فانتزی های قدم زدن های دونفره رو تجربه کردم... توی برف، زیر بارش برف، بارون، زمستان، تابستان، برگ ریز خزان و شکوفه های روزهای آخر اسفند... همه رو تجربه کردم ... و از این بابت نمیدونم باید متاسف باشم یا نه. ولی از بابت از نبودن بعضی آدمها متاسفم... فقط فانتزی قدم زدن دو نفره در پیاده روی پارک مل...
ادامه مطلب